Thuis:)

12 januari 2010 - Sabadell, Spanje

We zijn door naar de volgende ronde in de europacup!!! We hebben in Nancy gespeeld en daar gewonnen van Nancy zelf en van het Ravijn. Jammergenoeg verloren van Kirishi uit Rusland. Maar toch, we zijn door!!! De wedstrijd tegen Ravijn was voor mij en Noeki natuurlijk extra speciaal, omdat dat een Nederlands team is. Ik begreep van mijn ouders en van Jur dat het ook een bijzondere ervaring was om te juichen voor een Spaans team en niet voor het Nederlandse team te zijn haha. Zaten ze daar tussen allemaal fans van het Ravijn "Olé!!" te roepen:D

Er is pas een loting geweest en we spelen tegen Olympiakos uit Athene. Deze ronde bestaat uit een uit- en een thuis-wedstrijd. We beginnen deze maand met de thuiswedstrijd en in februari is de uitwedstrijd. Verder is aan het eind van januari nog het bekertoernooi in Madrid, dus dat wordt leuk vliegen en lekker logeren in een hotelletje.

Verder is het weer hier op dit moment niet echt lekker, maargoed geen sneeuw om over uit te glijden dat scheelt, wel af en toe wat regenachtige dagen, om me aan Nederland te herinneren denk ik;) Het schijnt dat bij de grens van Frankrijk wel sneeuw is gevallen en ik dacht hier vanuit mijn toren op een berg ook wat te zien liggen..

Het was trouwens heerlijk om weer even thuis te zijn met de kerst. Natuurlijk meteen bij mijn oude werk gaan kijken, die een prachtige nieuwe locatie hebben. Echt te gek, en superheerlijk dat nu alles lekker een plekkie heeft! En ik vond het ook leuk om (bijna) iedereen weer gedag te zeggen. Toch een apart gevoel, had zo het idee weer aan het werk te kunnen daar haha.

Verder een heerlijke kerst gehad met mijn familie (alleen zonder het broertje wat lekker in de sneeuw een hotel aan het runnen is in Oostenrijk) en echt heerlijk met allemaal vrienden letterlijk het nieuwe jaar ingesprongen!! Echt door zo'n "vakantie" naar Nederland merk je echt wat je allemaal hebt thuis en ga je het nog meer waarderen. Dus bij deze: vrienden en familie, jullie zijn echt mijn heerlijke "thuis" en ik heb zo enorm genoten!!!

Dikke groetjes vanuit mijn "waterpolo-thuis", en hasta blog;)

1. Ellen Kuiper:
    13 januari 2010
    Ha die Marjoleijn!
    Allereerst: Fantastisch dat jullie door zijn naar de volgende ronde!! Dat is toch wel weer kicken. Zet 'm straks op tegen die Grieken.

Hier normaal nooit sneeuw. Maar ondertussen begint het bij mij mijn neus uit te komen. Al dat geglij en geglibber.. Ach hollanders, je kent ze, altijd klagen over het weer. NOOIT GOED.

Het was leuk om je weer eens te zien op de werkvloer, maar het water past volgens mij meer bij jou..
    Lieve schat, zet 'm op daar in je waterpolo casa!! Tot van de zomer? Knuffel van Ellen!
  2. Tetty Boutsma:
    13 januari 2010
    ha die Marjoleijn, fijn dat je weer wat op je reislogger hebt geschreven (getikt eigenlijk..)Het was inderdaad erg leuk je weer eens "in den lijve" te zien en we hebben ook een erg fijne kersttijd gehad mede omdat we, althans hier bij de Boutsma's, compleet waren! we gunnen je natuurlijk de prachtige ervaring om daar te waterpoloën, maar we missen je ook erg!!!Maar we komen begin februari naar je toe, ik verheug me er op! Liefs, Ma Tetty
  3. Bernadette:
    15 januari 2010
    Van harte gefeliciteerd met jullie goede prestaties waardoor jullie in de europacup mogen meespelen. Van de week dacht ik nog aan je en dat het alweer een tijdje geleden was dat ik iets van je gelezen had. Veel succes maar weer in de volgende rondes.
    Jammer dat ik je trouwens misgelopen ben bij je 'werkbezoek'. Volgende keer beter.
  4. rianne:
    15 januari 2010
    heey
    nou hier blijkt dat ik dan toch ook je blog lees!;)
    mare fijn dat je het in nederland leuk heb gehad zeker de dag van te voren dat je weg ging:P
    veel plezier met je polo carriere! ik zal je volgen
    xx
  5. Adri Mol:
    31 januari 2010
    Hallo Marjoleijn,
    Leuk om weer wat van je te lezen. Fantastisch dat jullie door zijn naar de volgende ronde. Zet um op, maak ze allemaal in!
    Vergeet niet af en toe wat te schrijven hier, want ik vind het leuk om te volgen. Ben benieuwd hoe jullie het straks gaan doen in de europa cup.

Groetjes en succes uit Deventer!